5 Mayıs 2016 Perşembe

Namık HAVUTÇA - Balıkesir CHP Milletvekili

YAŞAM

1957’de Balıkesir/Bandırma doğumludur.
 Avukat; Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü, Anadolu Üniversitesi Tarih Bölümü (lisans tamamlama) ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirdi.
Ankara Siyasal Bilimler Fakültesinde Siyaset Bilimi Yüksek Lisansı yaptı. 
Tarih öğretmeni olarak görev yaptı. Serbest avukat olarak çalıştı. 
Sırasıyla Eğitim-İş ve Eğitim-Sen’in yönetim kurullarında görev yaptı. 
Bandırma İktisat Fakültesinde inkılâp tarihi derslerine girdi. Eğitim-Sen Bandırma Temsilciliği Başkanlığı, Bandırma Belediye Meclisi Üyeliği ve İl Genel Meclisi Grup Başkanvekilliği görevlerine seçildi. 
Balıkesir Barosu Yönetim Kurulu Üyeliği görevini üstlendi. Atatürkçü Düşünce Derneği ve Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Üyesi oldu. 
Bandırma Arama Kurtarma Derneği, Güney Marmara Doğal ve Kültürel Çevreyi Koruma Derneği (GÜMÇED) kurucu üyesidir. 24 ve 25. Dönemlerde Balıkesir Milletvekili seçildi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder